Hogyan oldható meg a szállodai széf kinyitása?

Szállodai széf kinyitása

Kinek a feladata a szállodai széf kinyitása?

 

Diszkréció és biztonság: ez az amit egy széf használata jelenthet. Néha azonban előfordulhat, hogy ami sikeresen bezárult, nem nyílik többé. Ha nem otthonunkban, a négy fal között gyűlik meg a bajunk a széf zárjával, hanem egy lazítósra tervezett hosszú hétvégén, egy vidéki szállodában, akkor mi a teendő? Szállodai széf kinyitása? Cikkünkből minden kiderül.

 

„Ilyen is csak velem történhet meg”

 

Képzeld el: hosszú, kimerítő hetek vannak mögötted, benevezel egy jól megérdemelt pihenésre, mondjuk Zalakarosra. A hétvége csodás, az utolsó délelőtti masszázs előtt ékszereid és bankkártyád a szállodai szobád széfjébe helyezed. Mikor kisimultan és frissen, mindent összekészítve elindulnál haza, és emelnéd ki az értékeid a széfből, azt veszed észre, hogy nem reagál a szerkezet a kód beütésére. 

Bepánikolsz, pedig nem kéne. Hogy miért nem? Egyrészt, nem valószínű, hogy te rontottad el a széfet, nem kell ezért plusz költségeket fizetned.

Kivéve persze, ha nem fogadtad meg az ősi mondást, hogy többet ésszel, mint erővel… szóval ne kezdd el feszegetni a széfet, ne ess neki a szállodai berendezési tárgyakkal, mert akkor szinte biztos, hogy a trezor zárva marad, neked viszont jelentősen megugrik a számlád!

A szállodai széf kinyitása egy szakma, így jobb, ha rögtön segítségért sietsz. Keresd fel a szálloda egyik alkalmazottját, hogy elindítsd a folyamatot. Ő valószínűleg tudni fogja, mi a teendő – de ha nem, mutasd meg neki ezt a cikket!

 

Együttműködve a dolgok végére járni: szállodai széf kinyitása

 

Az ügyben illetékes személyzet intézkedni fog, jobb esetben megvan a problémára a megfelelő kolléga vagy összeköttetés. Hogy esetleg egy kissé kínos is számodra, amit a széfbe elzártál?

Sajnos nem tudod kikerülni a szállodai személyzetet: az ő bevonásuk és beleegyezésük nélkül egy szakember nem járhat végére a problémának. Egy szállodai széf kinyitása csak a tulajdonosának beleegyezésével lehetséges. 

De ne aggódj, minden rendben lesz: először is kiderítik, hogy valóban kell-e külső szakember. Valószínűleg először a személyzet próbálja meg kinyitni a zárat. Lehet, hogy a kulcs összeszedett némi zsebpiszkot, ekkor ezt le kell tisztítani, vagy lemerült az elem, ezért nem veszi be a kódot – ilyenkor a saját kulccsal ki tudják nyitni.

Ha semmi esetre sem nyílik a zár, akkor hívnak széfszakértőt. Az adminisztrációval és a hivatalos papírmunkával bizony el fog telni egy kis idő, de neked ezalatt semmi más dolgod nincs, csak kivárni, amíg a szakember roncsolásmentesen kinyitja a szállodai széfet és hozzájuttat a tulajdonodhoz.

Az eljárás költségét a szálloda fogja állni. Lehet, hogy még felkérnek téged arra, hogy az ügy kapcsán írj alá egy nyilatkozatot, hogy mindenedet sértetlenül visszakaptad, és nem kívánsz a tárgyban panasszal, vagy kártérítéssel élni. 

 

A másik oldal: szállodaigazgatótól a szobapincérig

 

Ha a másik oldalon állsz, szállodaigazgató vagy recepciós vagy, és a vendéged nem jut hozzá a széf tartalmához, nagyjából ugyanez a feladat vár rád. Először is nyugtasd meg az illetőt, hogy minden rendben lesz, az értékeit teljes egészében visszakapja. 

Egy ilyen peches helyzet akár még jóra is fordulhat: a vendég könnyen lehet visszajáró vendég, hiszen azt tapasztalja, hogy az ilyen jellegű gondok gyorsan megoldódnak a szálloda profi személyzetének köszönhetően.

 

Miért a széfszakértőket hívd?

 

Mert mi vagyunk a leggyorsabbak, Budapest területén egy órán belül ott vagyunk, de bárhol az országban szívesen segítünk. A gyorsaság pedig minden pénzt megér – de ne félj, korrekt árakkal dolgozunk:) 

Ha minket választasz, az ajánlatunk: gyors kiszállás, korrekt árak, korszerű eszközök és képzett, kedves, figyelmes, bizalmat árasztó kollégák.

 

Mindegy, hogyan zárult be – mi zúzás nélkül kinyitjuk neked!

Hívj most! 06 20 575-15-95