Milyen esetekben kérheted az Asist szerviz segítségét?

Asist szervíz

Milyen esetekben kérheted az Asist szerviz segítségét?

 

 

Egy bútorszéf számos szempontból nagyon hasznos tud lenni függetlenül attól, hogy az otthonodban levő értékeknek keresel megfelelő rejtekhelyet vagy az irodai holmidat tudnád biztonságban. Azonban az évek során bizony bármikor előfordulhat, hogy a szerkezet valami miatt meghibásodik és nem nyílik vagy esetleg használat után nem tudod újra bezárni. Megmutatjuk, milyen gondokat tud megoldani az Asist szerviz!

 

 

Ha elromlik a széf zárja, és SOS kellene a beltartalma (mert mindig a legrosszabbkor romlik el), akármennyire is jó ötletnek tűnik egy lángvágó használata vagy a zár feltörése, gyorsan hessegesd el ezt a gondolatot! Pont azért vásároltál bútorszéfet, hogy biztonságban tudhasd a vagyontárgyaidat, és még jól is nézzen ki, nem? Ráadásul biztosan nem a legjobb ötlet az sem, ha lángvágóval hadonászol a nappali kellős közepén. Az ilyen helyzetekben tud segíteni az Asist szerviz, hiszen valószínűleg nem olyan nagy a gond, ahogy azt először gondoltad. 

 

Mi lehet a gond és mi lesz a megoldás?

 

Lehet, hogy csak a kódra emlékszel rosszul, de az is előfordulhat, hogy lemerült benne az elem. Utóbbi esetében valóban fel kell törni a széfet, azonban érdemes ezt szakemberre bízni, nehogy megsérüljön a tartalma. Ugyanez a helyzet akkor is, ha valamilyen más meghibásodást észlelsz: egyből érdemes tárcsázni az Asist szerviz telefonszámát.

Mikor megérkezik a szakember az otthonodba vagy az irodádba, mindenekelőtt igazolja magát, ezt követően pedig a te értékekhez való jogosultságodat is ellenőrzi, így teljes biztonságban kezdődhet meg a munka. Nem kell aggódnod amiatt, hogy értékeid esetleg illetéktelen kezekbe kerülnek. Emellett a széfbe való bejutás jogosultságot mi is ellenőrizzük, amit írásban rögzítünk is. 

 

Elemcsere az Asist széfben

 

Ha lassan elemcsere szükséges, előre jelezni fogja számodra a széf. Amennyiben a kinyitást követően tíz csipogást vagy egy hosszú sípolást hallasz, azt jelenti, hogy merülőben vannak az energiaforrások. Abban az esetben, ha ezt nem veszed figyelembe, sajnos bajba kerülhetsz. 

Ha mégis megtörtént a baj, még mindig megoldás lehet a kód helyett a kulcs használata, azonban ha valami miatt ez sem segít, vagy nincs kulcs, akkor érdemes azonnal tárcsázni egy megbízható szakembert és segítséget kérni.

Amennyiben esetleg aggódsz az értékeid biztonsága miatt, bármikor megváltoztathatod az egyedi kódot, de érdemes ezt nem túl gyakran megtenni, mert félő, hogy elfelejted, melyik volt a legutóbbi kombináció. 

Ha a kulcs sincs kéznél és az elem is lemerült, nincs más választásod, mint Asist szerviz segítségét kérni! Így ugyanis gyorsan, szakértő kezek által kerül újra üzembe az értékeid őrzője, amelynél nem létezik biztonságosabb megoldás.

 

Mindegy, hogyan zárult be – mi zúzás nélkül kinyitjuk neked!

 

Érdemes időről időre akkor is kihívni egy szakember, ha nincs semmi probléma, ugyanis ezek a rendszeres ellenőrzések megkímélhetnek a váratlan meglepetésektől és minimálisra csökkented az esélyét annak, hogy a legrosszabb pillanatban ne nyíljon ki a széf.

 

Hívj most! 06 20 575-15-95